Ervaar jij als perfectionist ook dat je extra gevoelig bent voor prikkels?

 

Als perfectionismecoach zie ik dit bij veel mensen terugkomen. Toch is het vaak moeilijk om te begrijpen wat hoogsensitief zijn precies inhoudt en hoe je hier in het dagelijks leven mee om kan gaan. 

 

🤔 Hoe kun je bijvoorbeeld meer rust nemen zonder er een schuldgevoel aan over te houden?

🤷‍♀️ En hoe kun je een keer voor jezelf kiezen in plaats van anderen altijd voorop te stellen?

 

Omdat ik merk dat veel mensen met dit probleem rondlopen en graag meer willen weten over hoogsensitiviteit (HSP) in combinatie met perfectionisme, heb ik een GRATIS online training gemaakt!

 

Hierin deel ik tips en ervaringen die ik zelf als perfectionist ben tegengekomen en die ik bij veel andere perfectionisten zie gebeuren. 

 

Wil jij:

 

✅ Jezelf beter leren begrijpen (‘Waarom ben ik na een dag met anderen zo moe?’)

 

✅ Makkelijker keuzes kunnen maken die écht bij je passen, in plaats van doen wat ‘normaal’ is volgens anderen

 

✅ Meer rust in je hoofd doordat je weet hoe je je grenzen kunt bewaken in het contact met andere mensen

 

✅ En concrete tips om hier in het dagelijks leven mee om te gaan?

 

Geef je dan nu op voor de GRATIS online training via deze link.